JellyPages.com
Create your own banner at mybannermaker.com!

Sunday, August 4, 2013

Orphan

makin lama makin gila aku .

sending me text after text saying that i somehow manage to transfer her money to my account.

fikir logik lah weh.
even if aku manage curi your fucking bank card.
kau ingat aku ni bomoh?
main tilik number pin kau.
dapat number pin kau dalam mimpi.
and suruh jin transfer sebab

I CAN'T FUCKING GET OUT FROM THAT MOTHERFUCKING HOUSE!!

bangang.

tak habis2 dengan perangai asshole kau!
aku je yang bodoh,
lembut hati bila tengok kau makin lama makin tua sakit.
aku je yang bengong
bertahan dengan kau lepas apa yang kau buat pada aku selama ni.

jangan harap kau dapat tengok muka aku lagi.

kau banggakan sangat kan dengan anak2 saudara kau.
dengan adik2 kau.

fine bitch.

kau g mampus kat rumah dorang.
aku nak tengok berapa lama dorang boleh handle attitude asshole kau!

benci2 aku kat kau
lepas apa yang kau put me through.
after series of torture and agony.
lepas kau tolak aku dalam lubang dalam.gelap and sejuk.
semua tu tak halang aku untuk rasa bertanggungjawab pada kau!
MY SO CALLED MUM!

sebab apa?
aku percaya pada karma.
aku tak sanggup anak aku buat perkara sama pada aku.
and aku lembik.
kaki aku tak cukup kuat untuk tinggalkan kau.
tapi kau tak berubah.
kau tak nampak.
yang kau tahu,
aku bencikan kau.
aku suka hina kau.
itu je yang kau tahu.
kenapa kau buta?
manusia yang baru pertama kali jumpa aku pun faham.
tapi kau??

this is it bitch.
i can't endure your fucked up attitude no more.

kau anggaplah anak yang kau tak pernah sayang ni dah mati.

kesabaran aku dah sampai limit.

kau hiduplah dengan cara kau.

as far as i concern,
both my parent are dead.

No comments:

Post a Comment