JellyPages.com
Create your own banner at mybannermaker.com!

Thursday, July 18, 2013

Bibik Wannabe

aku rasa
aku lulus exam dan praktikal sebagai bibik dengan jayanya.
cemmmeeerlang!!

basuh pinggan
mop lantai
memasak
tenyeh bontot periuk sampai ang boleh telek muka ang
susun barang2 dlm kabinet
apatah lagi yg aku dok buat dari pagi tadi.

aku usha si juling natashit aka
si rahgemok tu,
landing baik je atas lantai
dah ghupe dugong bunting kena rogol beramai2 dengan ikan jaws.
pergh..
best jugak jadi mem besau neh
keje mengangkang membuta melantak.
memang syok ah!!

goreng ikan sekor pun minyak separuh kuali and guna minyak baru je.
konon nya makanan jadi tak sedap.
yea lah,
kat indon nuh haa
ang anak tauke minyak,
datang malaysia ni sesaje jenjalan,
tambah lemak kat badan.
untung ah jadi kau!

so,
ada sesape nak hire aku jadi bibik tak?
aku boleh basuh kain
angkat kain
lipat kain
tapi satu je tak boleh,
selak kain! hoho

@___@

No comments:

Post a Comment