JellyPages.com
Create your own banner at mybannermaker.com!

Monday, July 15, 2013

Bitchy Bitch

aku menumpang dirumah makcik untuk ramadhan ni.
mak aku kononnya nak meniaga.

tapi malang nasib aku,
perkara sama jadi pada aku.
dihina.
to make thing worst,
anak angkat makcik aku yang berumur 12tahun tak habis-habis hina aku.

budak ni anak indon,
bela dari kecil tapi tak sedar diri.
mengarah2 , hina orang sesuka hati dia.
kecil2 dah perangai macam ni,
dah besar nanti,
tak tahulah aku apa akan jadi.
agaknya dia pijak kepala orang tua.

baru tadi dia salahkan aku sebab ikan dia habis.
padahal bibik dia yang licinkan.
aku masih terasa,
dengan kata2 dia kelmarin yang semua yang aku guna ni duit dia.
termasuk hari ni,
dah tiga hari aku tak makan,
tak bersahur and berbuka.

aku ego.
aku pantang orang mengungkit tentang duit.
dan nasib dia baik sebab dia budak.
kalau tak memang makan penampar free2.
aku pantang jumpa betina macam ni, memang silaplah.

urghhh!!
sakitnya hati!

No comments:

Post a Comment