JellyPages.com
Create your own banner at mybannermaker.com!

Friday, July 26, 2013

Kebutuhan Seorang Ibu

pernah rasa,
perasaan nak hempas semua and just walk away.
berambus and harap diri cepat mampus disebabkan pressuring environment or person itself.
rasa nak hantuk kepala kat dinding sekuat mungkin and harap semua benda bodoh ni hilang.

urgh!

seriously,
aku tak faham.
tak faham dengan kepala otak sesetengah manusia.
perangai fucked up dorang.
nak nak lagi perangai pukimak mak aku.

kalau tegur,
mengamuk
marah.
dah kau silap.
admit jelah.
dok buat drama lahabau dengan aku buat apa?

what,
kau ingat kau tua,
banyak pengalaman,
kau perfect lah??
bontot ayam kau betina!

urgh..

pantang orang tegur
mulalah cakap aku benci lah
sehari xsah kalau aku tak mengutuk kau lah
buat perangai touching butuh kau.
bullshit bitch!
aku pantang betul kalau ada manusia buat perangai lancau macam ni dengan aku.

kalau aku,
benci kau betina,
kau ingat kau dapat tengok muka aku lagi??
boleh je aku mengangkang jual pantat kat jantan.
berlambak jantan kat kl tapi tak,
instead aku balik kampung.
duduk dengan kau.

pernah tak terfikir dalam kepala otak dungu kau tu,

kenapa aku refuse bercakap dengan kau.
kenapa aku dingin bila dengan kau.
kenapa aku temper dengan kau.

TAK!!

tu problem nya,
kau TAK PERNAH FIKIR bitch!

reason aku suka hidup dalam dunia aku walaupun aku talkative
sebab aku meluat dengan kau.
aku benci fikiran negative kau.
aku benci perangai kau yang suka mengumpat.
aku benci mindset bodoh kau.
aku benci sikap kau yang suka merungut.
aku benci! benci! benci!

kau tak pernah cuba ubah hidup kau.
apa yang terjadi,
semuanya takdir.
kau miskin sebab takdir.
kau kahwin dengan ayah aku sebab takdir.
takdir.takdir.takdir.
kalau macam ni,
baik kau salahkan Tuhan terus.
bullshit bitch!

kau boros!
baju berlambak2.
kau tak pernah fikir panjang.
kau tak fikir,
kau ada tanggungjawab,
AKU! ANAK KAU!

kau buat pinjaman sampai berpuluh ribu,
and suddenly kau resign.
and now kau nak aku tanggung hutang kau.
on what reason bitch?
i'm your fucking daughter and am obliged to pay your debt.

asshole.

Tuhan hadirkan berpuluh jantan dalam hidup kau.
a good one.
tapi kau tolak mentah2.
reason kau?
arifian hodoh.
talib nama dia buruk.
and kau dengan ego nya
cabar orang yang tersilap dail nombor untuk cari kau.
and kalau berjaya,
kau willing jadi bini dia.

can't you see.
your life tumble up side down due to your stupid choice.
your fucking ego.
and you,
using me as a back up plan.
to clean up your mess.

for once in your fucking life,
listen bila orang tegur and improve.
stop all your fucking complaint and relax.
things won't turn out the way you expected,especially when you did nothing apart from endless whining and hoping for other to help you.

and i won't pay up your debt.
i need to save my paycheck.
for my future daughter or son.
to provide them a better life.

i lived through hardship.
humiliating and agonizing life.
i won't let my kids suffer like their mother did.

they will grow up with someone that they can call dad and mom.
they will become a cheerful and adorable teenager.

No comments:

Post a Comment