JellyPages.com
Create your own banner at mybannermaker.com!

Wednesday, July 17, 2013

Rahmah aka Julia Natasya

aku tak tahu nak cakap macam mana.
tentang betina sekor ni.
bukan nak menghina tapi kenyataan.
seriously,
aku tak pernah jumpa betina macam ni.

1. entah macam mana mak dia ajar, basuh pinggan punyalah bising, hempas2 bagai.
apa saja yang dia sentuh,
akan jatuh atau pecah.
and recently,
jam dinding pecah and papan kat dalam peti tu pecah disebabkan sikap sambil lewa dia.

2. pengotor.
basuh pinggan mangkuk sudu senduk mesti ada sisa makanan.
periuk belanga punya bontot pun hitam tak pernah berus.
basuh sayur?lagilah, sampai basi.
lantai?
haram jadah tak pernah mop sampai hitam2 tapak kaki.
rumah tak pernah kemas,
karpet penuh dengan pepijat.
kabinet koloni lipas dok buat rumah, main terjun tiruk kat dalam tu.
bilik dia? tak payah cakaplah..
baju tudung bersepah2
bra pun boleh bantai berselerak atas lantai.
and the worst part is,
ada timbunan gelas cawan pinggan kat bawah katil.
anak dara pukimak apa pun aku tak tahu.

3. tabiat makan.
aku paling pantang orang makan berbunyi,
nak2 lagi perempuan.
annoying sangat2.
dah lah makan berbunyi,
makan pula entahlah
sampai berpinggan2 sekali hadap.
milo nasi bubur air bergas
semua sekali hadap je semua.
orang gaji lain akan tunggu tuan rumah sudah makan baru depa makan tapi betina ni,
dah lah melantak sebedul,
tak bersyukur pulak tu.
kerja hari2 melantak membuta melantak membuta
mana tak kembang macam anak gajah.
lepas tu, ada hati pulak nak kurus.
taik kau!!

4. melawan and angkuh.
kau cakap sepatah betina melawan berpatah2.
kau tegur mulalah betina ni membentak mengamuk.
orang ni semua salah.
semua tak sedap,
semua tak kena.
buat kerja main2.
nak cepat je tahu.

" aku tak mainlah times square ni,barang dia murah2 "

" aku tak makanlah benda2 ni,
tak sedap "

hoi betina,
kalau kau kaya, makanan kat indon nuh sedap2, hidup kau selesa, buat apa kau datang sini.
merempat kat negara orang hah??
kau datang nak jadi orang gaji,
so act like one bitch!
tak payah nak berlagak hebat la weh.
bangsat.
aku nak je pijak2 mulut loji kumbahan kau tu!
sumbat dengan taik!
amboi,sedap je kau mengata mengadu kat " B " babi kau tu kan.
setakat jantan jual gas tu yang kau dok gilakan,dok agungkan,
kau memang tak kenal lagi aku sape lah betina!
dengan babi kau tu sekali aku ganyang!
elok,biar mampus dua2.

kita ni,
biar buruk rupa tapi perangai tu biar elok. x elok banyak pun takpe janji elok sikit.
ni kau,
nama dah buruk,
perangai pun buruk,
muka lagilah,
entah jantan buta mereng biol mana yang tetibe boleh berkenan kat kau!

jangan jadi bangsat sangat.
hidup dengan perangai tak semenggah kau tu.
sedar diri sikit.
kita merempat,
buat cara merempat.
sape yang ambik kau kerja dengan attitude kau macam ni.
jangan malukan spesies perempuan dengan jadi betina.

*sigh

No comments:

Post a Comment