JellyPages.com
Create your own banner at mybannermaker.com!

Tuesday, July 23, 2013

Ghost I Used To Be

dulu,
insan bertuah je yang dapat tengok airmata aku.

tapi kini,
airmata ni,
aku rasakan terlalu murah harganya..

terlalu mudah untuk menitis walau hanya menitipkan kata rindu..

aku..
aku jadi fragile..
vulnerable not on the inside
but on the outside..

aku..
bukan lagi gadis yang kuat..
yang jatuh tapi tersenyum..
yang terluka tapi tertawa..

aku..
gadis yang lemah..
selemahnya..
tersedu bila disentuh
menitis tika diherdik..
jatuh saat ditiup..

kenapa?
aku tak boleh berterusan begini.
aku tak mampu!
aku tak mampu handle kesakitan demi kesakitan.
hati ni..
takkan mampu bertahan andai diasak luka demi luka..

walang hati tiada berlagu
pilu berkait dipuing jiwa
pada siapa harus ku adu
akan resah merintih duka..

No comments:

Post a Comment